Deze keer zal ik ‘ns niet beginnen met boerderijverhaaltjes, maar met enkele cliché strandfoto’s. Eén van de meisjes hier volgde zondagochtend een surfles en wij besloten te gaan ‘supporteren’. Dat is eigenlijk gewoon op het strand liggen bij Sorobon en terwijl naar de surfers kijken en door de zon verbrand worden. Althans dat laatste viel bij mij nog wel mee, maar we zijn toch met enkele vrij rode meisjes naar huis gekomen. Oh en we hebben dus, zoals gezegd, cliché foto’s genomen van elkaar op het witte strand bij de blauwe zee.

Ik kan mij niet meer precies herinneren wat ik maandag heb gedaan, dus het zal wel een ‘gewone’ ochtend geweest zijn. Na de middag stonden er wat lesje op het programma en heb ik ook nog een uurtje buiten gereden met enkele leskinderen. We hebben ook ‘fotoshoot’ gedaan met knapperd Sky.

Dinsdagochtend mocht ik dan zelf een trail met zwemmen leiden. De klant was een jong meisje dat best wel goed kon rijden, dus dat ging makkelijk. Ik reed met Herencia, en die is het eigenlijk niet gewend om eerste te lopen. Ze was op een paar stukjes onzeker maar over het algemeen was ze heel erg flink. Als ze nog een paar keer de leiding mag nemen, verwacht ik dat het een heel fijn gidspaard zal worden. Het is echt zo’n lieve merrie, ze staat samen met Lucera hoog op mijn favorietenlijstje.

Vandaag – woensdag – moest ik enkel in de voormiddag werken. Deze namiddag dus de fiets op samen met één van de andere hulpen hier. We trapten naar een strand waar we nog nooit geweest waren: Coco Beach. Heel leuke plek, knappe beach bar, groot zandstrand… we komen hier zeker nog terug! Ik vind mijn draai trouwens echt niet goed met dat Nederlands bier, dus vandaag een Venezolaans biertje geproefd. Zeker niet slechter dan het Nederlandse, én goedkoper. Bij deze is dus beslist dat mijn vaste biertje bij Coco Beach een Zulia wordt.

 

 

 

 

 

