Dat fietsen naar de fuif, dat gaat altijd maar beter en beter. Vrijdagavond ben ik naar Spice gefietst. Daar doen ze elke vrijdagavond een feestje dat tot 10 uur duurt. Wat drinken, dansen, voetjes in het zand… ik kan daar best aan gewend worden 🙂

IMG_9842

Nadien ben ik nog even verder gefietst naar Little Havana – dat ligt langs de terugweg, lekker handig – en dan naar huis. De andere meisjes gingen met de scooter, en zij bleven nog wat later, maar ik heb van Simone een nieuw fietslicht gekregen dus ik kan nu ook helemaal veilig in het donker de baan op, zonder begeleiding van de scooter.

Zaterdag mochten we uitslapen en daarna zijn we naar Donkey Beach gefietst, toch wel een kleine drie kwartier fietsen van de ranch. Dit strand ligt vlak bij de luchthaven dus je ziet de vliegtuigen vlak boven je hoofd landen, best wel spectaculair. Verder is het ook een heel mooi strand. Het hoort niet bij een hotel of zo en je kan er naar het schijnt mooi snorkelen. Vandaag is het Pasen dus de winkels zijn gesloten, maar binnenkort moet ik er zeker werk van maken om een snorkeluitrusting te kopen. Je kan hier op zoveel plaatsen snorkelen, dat ik dat zeker nog (veel) wil doen tijdens mijn verblijf.

Zaterdagavond hebben we met z’n allen de paarden gevoederd en sindsdien zijn we vrij. Ik heb mijzelf vroeg onder de prinsessenklamboe verplaatst omdat ik mijn boek wou uitlezen, maar de batterij van de Kindle haalde mij in. Nu is ie aan’t opladen, straks aan het strand kan ik mijn boek waarschijnlijk wel uitlezen.

Dit is eigenlijk maar een saai blogbericht, dus ik plak er nog enkele foto’s aan die ik de afgelopen dagen maakte op de ranch. Speciale vermelding voor de twee baby geitjes die plots bij het huisje stonden, de haan die de hele dag kraakt en die ene bloem op de cactus. Leuk hé!

PS: het regent hier op dit moment! En dat is eigenlijk gewoon hetzelfde als thuis, maar dan warmer. En korter, met een beetje geluk is de bui zo dadelijk over en dan kunnen we naar het strand!

 

 

